« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Informacja nt. porządku obrad.

4. Informacja nt. odbytych posiedzeń Komisji.

5. Informacje nt. działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

6. Informacje nt. działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym.

7. Podjęcie uchwał w sprawie:

d) szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu spłat lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Margonin i gminnym jednostkom organizacyjnym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadku, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organów uprawnionych do udzielania tych ulg

f) przystąpienia do procedury zmiany granic administracyjnych miasta Margonin poprzez włączenie części terenu sąsiedniego sołectwa Sypniewo, obszar „Rutki” do granic administracyjnych miasta Margonin i przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami

g) zmiany uchwały nr XXXVI/376/2014 Rady Miasta i Gminy Margonin z dnia 30 stycznia 2014 r. w sprawie opłat za usługi komunalne o charakterze użyteczności publicznej oraz za korzystanie z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Margonin.

h) zmiany Uchwały nr NR XVI/143/2025 z dnia 11 września 2025 r. w sprawie rozpatrzenia skargi w sprawie zaniedbań na placu zabaw przy ul. Cmentarnej w Margoninie

8. Interpelacje.

10. Wolne głosy.

11. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej