« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Informacja nt. odbytych posiedzeń Komisji Rady.

4. Informacja nt. działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja nt. działalności Przewodniczącego Rady w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Miasta i Gminy Margonin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2024

7. Raport o stanie gminy za 2024.

a) przedstawienie raportu o stanie gminy Margonin za 2024 r.

b) debata o stanie raportu

8. Sprawozdanie z wykonania budżetu:

a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu za Miasta i Gminy Margonin za rok 2024 wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w tym sprawozdaniu.

b) przedstawienie wniosku komisji rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta i Gminy Margonin wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku komisji.

9. Podjęcie uchwał w sprawie:

e) rozpatrzenia petycji w sprawie budowy ogólnodostępnej toalety oraz ogrodzenia cmentarza

f) udzielenia dotacji na prace remontowe i konserwatorskie przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - kościół parafialny p.w. św. Wojciecha w Margoninie

g) zmiany uchwały nr V/31/2024 RADY MIASTA I GMINY MARGONIN z dnia 12 sierpnia 2024 r. w sprawie ustalenia zasad wypłacania diet radnym Rady Miasta i Gminy Margonin

10. Sprawy bieżące.

11. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej