« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Informacja nt. odbytych posiedzeń Komisji Rady.

5. Informacje nt. działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

6. Informacja nt. działalności Przewodniczącego rady w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja Burmistrza z analizy oświadczeń majątkowych za 2022 rok.

8. Informacja Przewodniczącego rady z analizy oświadczeń majątkowych za 2022 rok.

9. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Margonin w roku szkolnym 2022/2023.

10. Podjęcie uchwał w sprawie:

b) zasad przeznaczania do sprzedaży nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz szczegółowych wytycznych sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz użytkowników wieczystych.

c) szczegółowych warunków sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych.

d) przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Sypniewo, w rejonie stacji elektroenergetycznej.

e) przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Margonin, w obrębie działki numer 786/4, 786/5 obręb miasto Margonin.

g) zmiany uchwały Nr XXVIII/277/2013 Rady Miasta i Gminy w Margoninie z dnia 25 kwietnia 2013 r. w sprawie nadania statutu Miejsko – Gminnej Bibliotece Publicznej w Margoninie.

i) zmiany uchwały Nr XXXI/318/2021 Rady Miasta i Gminy Margonin z dnia 19 października 2021 r. w sprawie poboru w drodze inkasa podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od nieruchomości na terenie miasta i gminy Margonin, wyznaczenia inkasentów oraz wynagrodzenia za inkaso.

j) obniżenia ceny skupu żyta przyjmowanej jako podstawę do obliczania podatku rolnego na rok podatkowy 2024 na obszarze miasta i gminy Margonin.

l) przyjęcia rocznego programu współpracy Miasta i Gminy Margonin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2024.

m) uchwalenia Miejsko - Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2024 - 2026

n) określenia zasad zwrotu wydatków na pomoc rzeczową w postaci węgla dla osób i rodzin korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w roku 2023

11. Interpelacje i zapytania radnych.

12. Wolne głosy.

13. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej